Riječi

Zašto na iste riječi rečene od različitih ljudi različito reagujemo?
Šta je to što istoj riječi daje veću vrijednost ako je kaže neko?
Ko je taj neko? Zašto je on taj neko čija ista riječ drugačije zvuči?
Treba biti iskren, pa priznati sebi. Iskopati u sebi svoje potrebe, želje, motive.
Jer i mi u tom bojenju nečije riječi učestvujemo. Inače bi nam bilo svejedno, i sve bi nam riječi bile iste.
Dakle, nije do nekog, nego do toga kako mi reagujemo na toga nekog.
Komunikacija jeste razmjena između dvoje, najmanje. Pola ja, pola neko drugi, ako ništa.
Ali to što meni ljepše zvuče nečije riječi, definitivno je većinom do mene. Jer ja odlučujem, biram, osjećam, kako god, čije riječi su ljepše od drugih.
I zato ne treba optuživati druge za obmane, za prevare, za nerazumijevanja, jer mi smo učestvovali.
Niti treba druge pretjerano hvaliti za ljubav, sreću, ljepotu riječi, jer smo i mi dio od sebe dali.
Sve je u tebi. Samo treba to sve iskopati u sebi. I priznati sebi.


No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi