Radio emisija

Sad sam šetala i palo mi je na pamet kako bi bilo dobro napraviti neku emisiju sa snimljenim dijelovima razgovora slučajnih prolaznika.
Prolaziš kraj različitih ljudi koji pričaju telefonom, jedni sa drugima u prolazu i čuješ fragmente razgovora.
I to snimiš. Jer, maloprije mi se desilo da sam prolazeći kraj ljudi i slučajno čuvši šta pričaju, do kraja ulice imala od njihovih dijelova kao jednu priču. Ko zna šta su oni pričai između sebe ili na telefone, ali prolazeći kraj njih, i čuvši taj jedan jedini dio njihovih priča, slučajno se desila lijepa priča:
" Znaš li ti" (deda na telefonu), " zvao sam te da ti kažem" (momak na telefon), " ajme kako si lijepa" (cura curi).

I eto ga, slučajni prolaznici ispričaše u dijelovma neku lijepu priču. Znam, slučajno je tako. Slučajno sam čula dijelove tih priča. Ali, ko, zna, možda i nije? 

No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi