Verba volant scripta manent

 Važno je zapisivati. Ne radim to zbog drugih, jer mi je inače malo stalo do tuđeg mišljenja, ali zapisujem zbog svoje zaboravnosti. I jer samo ja znam zbog čega su mi važne i ko ih je rekao. Nabacane, nez reda i vremena, teško da mogu kome poslužiti sem meni. I nekako, s godinama valjda, su mi sve važnije. Moguće da je to strah od starosti. Shvatanje o prolaznosti ljepote, života, ljubavi, svega. 

Zato ih zapisujem i dodavaću ih ako koja na mene ostavi traga. Jer računa se samo to što me je dotaklo. I nema veze ko šta kad i u kom kontekstu je rekao. Važno je samo da imam neku sliku o sebi.


- Autentična si. Imaš ono što meni fali. Plijeniš.

- Da su tebi moje oči da se vidiš.

- Samo sam se probudio i mislio o tebi.

- Lijepa si i pametna, taman za mene.

- Uljepšavaš mi dane, htjela ti to ili ne.

- Toliko lijepa da te sitne nesavršenosti samo govore da si ljudska.

- Lepa si svakom ko ima oči.

- Oduvijek sam zaljubljen u tebe, samo sam te sad sreo.

- Ne vjerujem u ljubav i brak, ali bih tebe ženio.

- Mislim o tebi često, samo ne mogu nekad da se javim.

- Kad odem u penziju doći ću da te prosim.

- Tako drugačija. Ma ko bi se sa tobom patio.

- Nikom ne čestitam praznike, tebi moram.

- Kao tornado si ušla u moj život.

- Nije ona ti.





No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi