Neka moja poezija

                                              dopustiću da me vodiš
                                              kroz noć
                                              lutajući da dočekamo zoru
                                              odbaci sve ono što znaš
                                              o meni
                                              prećuti i istinu i laž
                                              lutanjem da izbrišemo prostor

                                              ćutanjem da izbrišemo vrijeme



srećo,
igraš li se mnome
ili
samo ispituješ nepoznato
u predjelima moje zbiljnosti
zašto vjerujem u tebe
radi ćega te iščekujem
credo quia absurdum est
u doba alijenacije




                                              gubim te
                                              a još te nemam
                                              pretačem bijes u rečenice
                                              metafora je ćutanje u jeziku
                                              a ja ti jasno kažem
                                              boli







No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi