Nišani misli u formi blog posta

Ponekad mi se čini da bih mogla da napišem čitavu knjigu od samo jednog osjećaja koji me hvata.
Ali onda pokušam da definišem taj osjećaj, da ga kategorizujem, dodijelim mu i rod i vrstu.
I naravno, odustanem. Mislim, od knjige.
Jer ja sam jedan racionalan tip. Po izboru.
Inače sam neracionalna skroz, po prirodi.
A i kad me uhvati taj osjećaj, sve bih radila samo pisala ne bih. Pisanje služi za pokopavanje misli i osjećaja, što kaže Meša - riječi su nišani misli.
Ništa pametnije nije rekao. Dobro, rekao je još i da je zlatna ptica grdna varka.
Ali nećemo o Meši. Ni o Dostojevskom. Oni me ionako izbace iz racionalnosti po izboru. A i iz mene po prirodi.

Htjela sam da pišem o osjećaju, tome što me hvata.
Njegova manifestacija je u onom uglu usana koje se nakrive u smiješak.
I zelene je boje, ako osjećanja mogu imati boju. A ako ne mogu, ja mu dodjeljujem zelenu boju, jer mora moj mozak sa nečim da ga poveže.

Samo je pitanje, u vezi sa tim osjećajem, hoću li ja da budem ono po izboru, ili ono po rođenju.
I da li da uključujem drugu osobu, koja bi mogla da spoji rođenje i izbor u jedno.

Htjela sam samo da prikažem sebi, u formi posta, riječi, traga, nišana misli, da mislimo isto.
Neko i ja da mislimo isto.
I da ja treba da donesem odluku. Ili da sam je donijela. A čim sam je donijela, pameti sam se pametno odrekla.

To be continued...










No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi