Ne razumijem

Ja zaista ima neki problem sa iskrenošću, istinom, otvorenošću, kako god da se to posmatra.
Zašto ama baš svaki put moram da kažem onako kako mislim? Ama baš za sve?
Ljudi to ne vole. Kažu, ko smogne snage da kaže, kako si mi ono onda rekla. A ja i dalje ne razumijem. Ja ti kažem svoje mišljenje, svoj stav, ali to ne mora biti tvoje mišljenje, tvoj stav. Ali ako me pitaš, onda moram reći.
Zbog čega je to tako komplikovano?
Ako želiš da čuješ sam sebe a ne mene, pa nemoj me ni pitati.
Zaista ne razumijem. Džaba se trudim, ne razumijem.
 Samo znam da nema potrebe trošiti vrijeme na komunikaciju ako ću ja da govorim ne šta ja mislim, ili u šta vjerujem, nego šta bi neko htio čuti. Niti volim da tako razgovaraju samnom.
Nemam ti kad. Produži dalje.

No comments:

Post a Comment

Najčitaniji postovi